Preskočiť na hlavný obsah
SK

Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

Táto stránka je vo vývoji. Napíšte nám váš postreh.

  1. Domov
  2. Podporené projekty
  3. Imerzívny marketing vo vzdelávaní: testovanie modelu a správanie spotrebiteľov

Imerzívny marketing vo vzdelávaní: testovanie modelu a správanie spotrebiteľov

VýzvaŠtipendiá pre excelentných výskumníkov a výskumníčky R2-R4
Hlavný riešiteľNadiia Ariukhova
PrijímateľEkonomická univerzita v Bratislave
Celkový rozpočet148 306,80 €
Príspevok poskytovateľa148 306,80 €
Zdroj financovaniaPlán obnovy a odolnosti
Začiatok realizácieseptember 2024
Koniec realizáciejún 2026
Kategória výskumníkaR2
Vedná oblasťSpoločenské a humanitné vedy

Anotácia

Ciele projektu sú: – objasnenie pojmového a kategoriálneho aparátu (verifikácia – bibliometrická analýza; hodnotenie – fokusové skupiny); – hodnotenie parametrov riadenia dynamického systému „imerzívny marketing“ (verifikácia – prístup „čierne“, „sivé“ a „biele“ boxy, Ishikawova metóda a Demingov cyklus; hodnotenie – metriky výkonnosti); – vývoj komplexnej metodiky hodnotenia efektívnosti imerzívneho marketingu (verifikácia – stochastická hraničná analýza pre Cobb-Douglasovu produkčnú funkciu podľa časovo invariantného modelu neefektívnosti, modelu „CIPO“ (kontext-vstup-proces-výstup), prieskumný faktorová analýza (EFA) podľa metódy hlavných komponentov faktorov (PCF), hodnotenie – hodnotenie dopadov; – formalizácia kauzálnych vzťahov medzi nástrojmi imerzívneho marketingu a kľúčovými determinantmi kvality vzdelávacích služieb (verifikácia – vektorový autoregresný model (VAR model) a Grangerov test náhodnosti; hodnotenie – hodnotenie dopadu); – posúdenie úlohy a miesta imerzívneho marketingu pri zabezpečovaní sociálnoekonomického rozvoja území (verifikácia – korelačno-regresná analýza, metóda hlavných komponentov, metóda simultánnych štruktúrnych rovníc, zhlukovanie pomocou k-means a Wardovej metódy; hodnotenie – hodnotenie vplyvu, prieskum); – vytvorenie súboru scenárov pre riadenie procesu prenosu inovácií pomocou imerzívneho marketingu (verifikácia – faktorová analýza, SPACE-RL metóda, Kendallova metóda konkordancie, DEA analýza, CharnesCooper-Rhodesov model, metóda nasadenia kvalitných funkcií, IDEF0, IDEF3, UML diagramy komponentov, hodnotenie – hodnotenie dopadov); – vytvorenie prepojenia medzi akreditáciami vzdelávacích programov, ratingovými pozíciami vzdelávacích inštitúcií a efektívnosťou imerzívneho vzdelávacieho marketingu (verifikácia – neparametrická korelačná analýza a koeficientová analýza pre výpočet integrálneho indexu; hodnotenie – metriky výkonu); – vývoj metodológie a metodických nástrojov pre implementáciu imerzného marketingu vzdelávacích a vedeckých služieb univerzity (verifikácia – systémovo-štrukturálna, funkčná a komparatívna analýza; hodnotenie – hodnotenie dopadov); – vytváranie algoritmov na testovanie účinnosti imerzívneho marketingu (verifikácia – metódy QC-QA, AGILE, SCRUM, DIKW+DM; hodnotenie – hodnotenie dopadov); – posúdenie stupňa technologickej a inovačnej pripravenosti fáz imerzívneho marketingu (verifikácia – metódy TRL, IRL; hodnotenie – metriky výkonnosti); – vytvorenie vizuálneho interaktívneho obsahu imerzívneho marketingu (verifikácia – testovanie; hodnotenie – fokusové skupiny, prieskum); – vykonávanie behaviorálneho výskumu účinnosti imerzívnych marketingových nástrojov (overovanie – sledovanie očí, analýza výrazu tváre, analýza GSR so získavaním oblastí záujmu; hodnotenie – metriky výkonnosti).