Preskočiť na hlavný obsah
SK

Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

Táto stránka je vo vývoji. Napíšte nám váš postreh.

  1. Domov
  2. Podporené projekty
  3. Kritické skúmanie rizík a príležitostí pre deliberatívnu komunikáciu: Scenáre vývoja slovenskej mediálnej krajiny v oblasti reklamnej gramotnosti

Kritické skúmanie rizík a príležitostí pre deliberatívnu komunikáciu: Scenáre vývoja slovenskej mediálnej krajiny v oblasti reklamnej gramotnosti

VýzvaMatching granty ku zdrojom získaným v rámci programu Horizont 2020 a Horizont Európa
Hlavný riešiteľĽudmila Čábyová
PrijímateľUniverzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Celkový rozpočet74 129,58 €
Príspevok poskytovateľa74 129,58 €
Zdroj financovaniaPlán obnovy a odolnosti
Začiatok realizáciejanuár 2024
Koniec realizáciejanuár 2026

Anotácia

V navrhovanom projekte MEDIADELCOM-ADLI výskumníci nadviažu na už zrealizované analýzy mediálnych systémov 14 európskych krajín pôvodného projektu MEDIADELCOM, pričom jednu z nich rozšíria o oblasť reklamnej gramotnosti (schopnosť jednotlivca porozumieť reklame a odhaliť jej vplyv). Výskumníci identifikujú výstupy v oblasti reklamnej gramotnosti a zhodnotia riziká a príležitosti vo vzťahu k deliberatívnej komunikácii. Budú realizovať vlastný výskum reklamnej gramotnosti, vytvoria diagnostický nástroj na meranie jej úrovne a navrhnú riešenia na zvýšenie reklamnej gramotnosti. Táto nová iniciatíva prispieva k primeranosti a kvalite prepojenia medzi oboma projektmi, pričom prináša nové poznatky a perspektívu do existujúceho výskumného rámca. Vďaka novým metódam vo výskumu je možné získať hĺbkové poznatky o reakciách užívateľov médií na rôzne stimuly, ako sú reklamy, PR obsah alebo interakcia so sociálnymi médiami.