Imerzívny marketing vo vzdelávaní: testovanie modelu a správanie spotrebiteľov
Výzva | Štipendiá pre excelentných výskumníkov a výskumníčky R2-R4 |
---|---|
Hlavný riešiteľ | Nadiia Ariukhova |
Prijímateľ | Ekonomická univerzita v Bratislave |
Celkový rozpočet | 148 306,80 € |
Príspevok poskytovateľa | 148 306,80 € |
Zdroj financovania | Plán obnovy a odolnosti |
Začiatok realizácie | september 2024 |
Koniec realizácie | jún 2026 |
Kategória výskumníka | R2 |
Vedná oblasť | Spoločenské a humanitné vedy |
Anotácia
Ciele projektu sú: – objasnenie pojmového a kategoriálneho aparátu (verifikácia – bibliometrická analýza; hodnotenie – fokusové skupiny); – hodnotenie parametrov riadenia dynamického systému „imerzívny marketing“ (verifikácia – prístup „čierne“, „sivé“ a „biele“ boxy, Ishikawova metóda a Demingov cyklus; hodnotenie – metriky výkonnosti); – vývoj komplexnej metodiky hodnotenia efektívnosti imerzívneho marketingu (verifikácia – stochastická hraničná analýza pre Cobb-Douglasovu produkčnú funkciu podľa časovo invariantného modelu neefektívnosti, modelu „CIPO“ (kontext-vstup-proces-výstup), prieskumný faktorová analýza (EFA) podľa metódy hlavných komponentov faktorov (PCF), hodnotenie – hodnotenie dopadov; – formalizácia kauzálnych vzťahov medzi nástrojmi imerzívneho marketingu a kľúčovými determinantmi kvality vzdelávacích služieb (verifikácia – vektorový autoregresný model (VAR model) a Grangerov test náhodnosti; hodnotenie – hodnotenie dopadu); – posúdenie úlohy a miesta imerzívneho marketingu pri zabezpečovaní sociálnoekonomického rozvoja území (verifikácia – korelačno-regresná analýza, metóda hlavných komponentov, metóda simultánnych štruktúrnych rovníc, zhlukovanie pomocou k-means a Wardovej metódy; hodnotenie – hodnotenie vplyvu, prieskum); – vytvorenie súboru scenárov pre riadenie procesu prenosu inovácií pomocou imerzívneho marketingu (verifikácia – faktorová analýza, SPACE-RL metóda, Kendallova metóda konkordancie, DEA analýza, CharnesCooper-Rhodesov model, metóda nasadenia kvalitných funkcií, IDEF0, IDEF3, UML diagramy komponentov, hodnotenie – hodnotenie dopadov); – vytvorenie prepojenia medzi akreditáciami vzdelávacích programov, ratingovými pozíciami vzdelávacích inštitúcií a efektívnosťou imerzívneho vzdelávacieho marketingu (verifikácia – neparametrická korelačná analýza a koeficientová analýza pre výpočet integrálneho indexu; hodnotenie – metriky výkonu); – vývoj metodológie a metodických nástrojov pre implementáciu imerzného marketingu vzdelávacích a vedeckých služieb univerzity (verifikácia – systémovo-štrukturálna, funkčná a komparatívna analýza; hodnotenie – hodnotenie dopadov); – vytváranie algoritmov na testovanie účinnosti imerzívneho marketingu (verifikácia – metódy QC-QA, AGILE, SCRUM, DIKW+DM; hodnotenie – hodnotenie dopadov); – posúdenie stupňa technologickej a inovačnej pripravenosti fáz imerzívneho marketingu (verifikácia – metódy TRL, IRL; hodnotenie – metriky výkonnosti); – vytvorenie vizuálneho interaktívneho obsahu imerzívneho marketingu (verifikácia – testovanie; hodnotenie – fokusové skupiny, prieskum); – vykonávanie behaviorálneho výskumu účinnosti imerzívnych marketingových nástrojov (overovanie – sledovanie očí, analýza výrazu tváre, analýza GSR so získavaním oblastí záujmu; hodnotenie – metriky výkonnosti).