Monitoring stress and emotional status of students for exploring their impact on performance based on multimodal AI-enabled expert systems
Výzva | Štipendiá pre excelentných výskumníkov a výskumníčky R2-R4 |
---|---|
Hlavný riešiteľ | Younes Akbari |
Prijímateľ | Technická univerzita v Košiciach |
Celkový rozpočet | 148 306,80 € |
Príspevok poskytovateľa | 148 306,80 € |
Zdroj financovania | Plán obnovy a odolnosti |
Začiatok realizácie | február 2025 |
Koniec realizácie | august 2026 |
Kategória výskumníka | R2 |
Vedná oblasť | Fyzikálne, technické vedy a matematika |
Anotácia
Stres študentov a emocionálna pohoda výrazne ovplyvňujú ich akademický výkon. Tento projekt využíva pokročilé senzory a technológiu AI na zlepšenie vzdelávacieho systému. Primárne zameranie je na včasnú identifikáciu a podporu pre študentov, ktorí čelia výzvam súvisiacim so stresom. Zhromažďovaním širokej škály údajov vrátane biometrie, reči, textu, vizuálov a ďalších, modely AI presne vyhodnotia úroveň stresu a vytvoria plány podpory na mieru. Cieľom tohto návrhu projektu je zlepšiť akademický výkon, využívať špičkovú technológiu, podporovať vysvetliteľnú AI a poskytovať personalizovanú pomoc.